Order with us, we ship on a daily basis. Due to govermental restrictions, all our shops are currently closed, starting from Monday, 16.03.
Any questions? Call us! +43 50 678 0

Zwrot i wymiana towaru

Odesłanie towaru

! W razie zwrotu, naprawy lub wymiany proszę użyć Formularz zwrotu

Po otrzymaniu towaru macie Państwo 14 dni czasu na jego odesłanie.
Prosimy odesłać te towary, które nie spełniają Państwa oczekiwań

  • w oryginalnym opakowaniu,
  • nieużywane,
  • opakowane z zabezpieczeniem na czas transportu (opakowania produktów takie jak pudełka na buty itp. muszą zostać opakowane dodatkowo w celu uniknięcia uszkodzenia podczas transportu)
  • po opłaceniu kosztów (= sami Państwo pokrywacie koszty przesyłki)
na nasz adres.

Proszę podać nam również powód zwrotu towaru, abyśmy mogli jak najlepiej spełnić Państwa życzenia. Po upływie 2 tygodni towar uznaje się automatycznie za zakupiony.


Proszę uwzględnić, że przesyłka zwrotna musi zostać opłacona, tzn. wysyłacie ją Państwo na własny koszt, ponieważ nie możemy przyjąć przesyłki nieopłaconej. To samo dotyczy przesyłek spoza terytorium Austrii.


Jeżeli towar lub zamówienie musi zostać zwrócone, ponieważ otrzymaliście Państwo towar niewłaściwy lub wybrakowany, proszę poinformować nas o tym uprzednio telefonicznie lub pocztą elektroniczną.

Uwaga
Nie ma możliwości wymiany ani zwrotu:

  • Indywidualnie dopasowanych produktów takich jak plakietki z nazwiskiem i berety
  • Osobno oznakowanych produktów w promocji
  • Zamówień specjalnych (np. butów o bardzo dużych rozmiarach, zamówień towarów i rozmiarów, które nie znajdują się w naszym stałym asortymencie)

Wymiana

Również tutaj obowiązuje 14-dniowy termin, w którym możecie Państwo spokojnie wypróbować i ocenić towar. Jeżeli nie będzie on pasował, prosimy o odesłanie do nas

  • w oryginalnym opakowaniu,
  • nieużywane,
  • opakowane z zabezpieczeniem na czas transportu (opakowania produktów takie jak pudełka na buty itp. muszą zostać opakowane dodatkowo w celu uniknięcia uszkodzenia podczas transportu)
  • po opłaceniu kosztów (= sami Państwo pokrywacie koszty przesyłki)

tych towarów, które chcielibyście Państwo wymienić. Po upływie 2 tygodni towar uznaje się automatycznie za zakupiony.


Proszę uwzględnić, że przesyłka zwrotna musi zostać opłacona, tzn. wysyłacie ją Państwo na własny koszt, ponieważ nie możemy przyjąć przesyłki nieopłaconej. To samo dotyczy przesyłek spoza terytorium Austrii.

Uwaga
Nie ma możliwości wymiany ani zwrotu:

  • Indywidualnie dopasowanych produktów takich jak plakietki z nazwiskiem i berety
  • Osobno oznakowanych produktów w promocji
  • Zamówień specjalnych (np. butów o bardzo dużych rozmiarach, zamówień towarów i rozmiarów, które nie znajdują się w naszym stałym asortymencie)

Rękojmia i gwarancja

W przypadku wszystkich towarów posiadających wartość nowego produktu ma oczywiście zastosowanie ustawowy okres obowiązywania rękojmi przez 2 lata. Wyłączone od tego są szkody, które powstały w wyniku naturalnego zużycia materiału, nieprawidłowej pielęgnacji oraz niewłaściwego sposobu użytkowania! Proszę uwzględnić, że w zależności od sposobu użytkowania paski od zegarków, sznurowadła i szwy w rękawicach ulegają zużyciu.