Nasza historia

Żołnierze potrzebują funkcjonalnego ubioru. Kiedy w grudniu 2002 r. podczas szkolenia wojskowego dla jednorocznych ochotników zamarzały mi wełniane rękawice trzypalczaste, bo moi koledzy i ja ćwiczyliśmy przedtem różne sposoby poruszania się w śniegu, wiedziałem, że następny dzień wolny od służby zaprowadzi mnie do sklepu sportowego. Następnego dnia w jednym ze sklepów sportowych wybierałem spośród wielu rękawic zimowych. Dla początkującego żołnierza wybór - bez wątpienia związany z modą - pomiędzy tymi czerwonymi z białymi paskami, a tymi białymi z czerwonymi paskami, był dość trudny. Wybrałem czarne z czarnymi paskami. Kiedy znalazłem się z powrotem w śniegu, niedługo cieszyłem się, że mam suche i ciepłe ręce. Po tygodniu odpadła powłoka z wierzchu rękawic - prawdopodobnie na skutek ciągłego przemoczenia. Dlatego zdecydowałem się pójść do sklepu z militariami. Obok koszul munduru z naszywkami obcych wojsk, glanów, brytyjskiej siatki maskującej mógłbym jeszcze kupić amerykańskie nieśmiertelniki i fiński śpiwór. Ale tym, czego nie mogłem znaleźć, było wyposażenie, którego moglibyśmy używać my, żołnierze. W październiku 2004 r. zacząłem wypełniać tę lukę w asortymencie.
Dzisiaj, prawie dziesięć lat po moich zamarzniętych wełnianych rękawicach, STEINADLER HandelsgmbH zaopatruje około 15.000 klientów rocznie w artykuły z naszego asortymentu, który obejmuje około 1.200 produktów. Zespół składający się z ośmiu stałych pracowników zajmuje się zamówieniami naszych klientów, wysyła do 80 zamówień dziennie i prezentuje nasze produkty na ważnych targach i w dniu święta narodowego. Strona internetowa i broszury są projektowane przez naszą firmę, a zdjęcia produktów są robione w naszym studiu fotograficznym. W siedzibie naszego przedsiębiorstwa w Wiedniu jesteśmy do dyspozycji naszych klientów w sklepie i magazynach przez 55 godzin w tygodniu. Możemy zawsze skonsultować się ze znajomymi żołnierzami, którzy służą nam swoją wiedzą w zdobywaniu fachowych informacji i rozwoju produktów. Wspólnie znajdujemy pomysły na nowe produkty i oceniamy je, ulepszamy produkty znajdujące się w sprzedaży i wysyłamy te przestarzałe na emeryturę. Roczny wzrost obrotów o 30%, 4.200 ocen produktów i firmy (w tym 90% co najmniej 4 z 5 punktów) oraz silny zespół składający się z zaangażowanych pracowników zapewnia nam niezależność i utwierdza nas w naszej codziennej pracy.


Mój zespół i ja wraz ze STEINADLER staniemy się w najbliższych latach inspiracją całej branży i zaoferujemy naszym klientom najlepszą jakość za najlepszą cenę.
Gregor Roesler-Schmidt
Prezes